ÜGYFÉLKEZELÉSI ÉS FEJLESZTÉSI
PROGRAM
keresztény és értékorientált vállalkozóknak
ÜGYFÉLKEZELÉSI ÉS FEJLESZTÉSI
PROGRAM
keresztény és értékorientált vállalkozóknak
Ne feledje: Ön a partnereiből, az ügyfeleiből él!
A velük való együttműködés minősége határozza meg a cége jövőjét és versenyképességét!
Ilyenek az Ön jövőbeni kilátásai,
amelyek előbb-utóbb hatással lesznek az életére is:
Az viszont jól látható, hogy egyre inkább nem az árak, nem a minőség vagy a cégek versenye zajlik manapság, hanem az ügyfelekkel való törődés minősége dönti el, ki marad talpon.
Az Ön vállalkozása akkor fog jól teljesíteni a jövőben és egy esetleges gazdasági válság esetén is, ha érti az ügyfeleit, ismeri szokásait, igényeit, valódi értéket teremt számukra és képes nem csak eladni, hanem mély bizalomra épülő együttműködést kialakítani velük.
Vagyis rendelkezik egy profi ügyféltörődési stratégiával.
Ilyen kérdesekkel fogunk foglalkozni
a Program keretében:
Mennyire teremt olyan időtálló értéket, amire ügyfelei valóban vágynak?
Mennyire hisznek önnek a leendő vevői és mennyire a meglévő ügyfelei?
Mennyire képes törődni a partnereivel? Milyen hatással van rájuk a vásárlás vagy az együttműködés előtt, alatt és után?
Mennyire tud alkalmazkodni az ügyfelek változó igényeihez?
Könnyen eléri, hogy hűséges, jól fizető, szívesen ajánló partnerei, vevői legyenek?
Ha az előbbi kérdések elgondolkodtatták és szívesen lépne egy magasabb szintre az ügyfélkezelésében és a partnerkapcsolataiban, hogy mérhető módon növekedjen a teljesítménye, és megmaradjon a stabilitása, akkor örömmel segítek!
Vereb István
a keresztény ügyfélkezelés és vállalatfejlesztés mentora
Ha érdekli Önt az országban egyedülálló,
keresztény szellemiségű ügyfélkezelés,
kétféle lehetőség közül választhat:
ALAPSZINT
1.) Elkészítek (interjú formájában) 4 anyagot a cégéről. (havonta egyet)
(1) ANYAG: A VÁLLALKOZÁS EMBERI OLDALÁRÓL LESZ SZÓ: A VEZETŐ-TULAJDONOS SZEMÉLYÉRŐL ÉS A VÁLLALKOZÁS LÉTREJÖTTÉRŐL, KÜLDETÉSÉRŐL
Beszéljen arról, honnan indult, mi motiválta, hogyan indult a vállalkozása, milyen nehézségei, küzdelmei, kihívásai voltak, milyen volt a hozzáállása, mi az, ami előrébb vitte? Hogyan alakult ki és mi a vállalkozása küldetése?
Ettől válik igazán emberivé a története és emberközelívé a vállalkozása.
Érdemes beszélnie a jövőképéről, amivel azonosulni tudnak. Ez teszi vonzóvá a partnerek, de akár a munkatársak felé is.
(2) ANYAG: BESZÉL A CÉGÉBEN LÉVŐ TUDÁSRÓL, TECHNOLÓGIÁRÓL, TAPASZTALATAIRÓL!
Ezek a is bizalmat erősítik, mert a partnerek, ügyfelek egyértelműen látják, hogy megvan az a szakmai tudás és tapasztalati háttér, valamint a szükséges technológia, ami garantálja a minőséget.
Mindezeket fotókkal, adatokkal is hasznos illusztrálni. Közösen megbeszéljük, hogy egy adott technológia, módszer, szolgáltatás bemutatását milyen kommunikációs eszközökkel a legalkalmasabb bemutatnia.
(3) ANYAG: BEMUTATJA A GYÁRTÁSI VAGY SZOLGÁLTATÁSI FOLYAMATAIT!
A meglévő vevőire is hatással van, de a leendő ügyfeleire kifejezetten meggyőző erővel hat az, ha átlátják, mi történik velük attól kezdve, hogy először találkozott önnel. Vagyis, mi vár rájuk, ha partnerei lesznek, mire számíthatnak, ha ügyfeleivé válnak?
Mi hasznuk lesz nekik, ha önnel együttműködnek? Azt a minőséget és értéket, amit szeretnének öntől megkapni (terméket, szolgáltatást), ahhoz milyen folyamaton keresztül fognak hozzájutni?
Hogyan fog velük törődni az együttműködés során?
Ha ezeket a folyamatait érdekesen, akár látványosan, részletesen bemutatja, annyira meggyőző lesz, hogy soha nem akarnak majd máshoz menni.
(4) ANYAG: TÖRTÉNETEKET, ESETEKET MOND EL REFERENCIÁIBÓL!
Beszél arról, hogyan tudta az ügyfelei életét jobbá, eredményesebbé tenni! Beszéljen a referenciáiról történetek formájában!
Az egyes vevői milyen problémákkal fordultak önhöz és mit tesz annak érdekében, hogy partnerei elégedettek legyenek?
A legjobb ügyfelekkel akár miniinterjút is lehet készíteni, hogy még érdekesebb, olvasmányosabb legyen az ügyfélvélemény. Így nem magát dicséri, hanem az ügyfelei példáján keresztül mutatja be az értékteremtő tevékenységét.
Ezek a miniinterjúk egyébként piackutatásnak is nagyon jók. Kiderül, ki és miért bízik önben? Miért hűségesek önhöz? Kinek és miben tud segíteni?
(Ezek az információk ahhoz is hozzásegítik, hogy tudja, milyen irányban fejlesszen a következőkben).
2.) Az együttműködésünk 4 hónapja alatt egy online mini-képzésben lesz része.
Kb. kéthetente konkrét példákon keresztül adok hasznos szempontokat, hogy még profibb legyen az ügyfélkezelése, a bizalomépítése, így hatékonyabb, eredményesebb legyen a működése.
Az ALAPSZINT: 70.000 Ft+áfa
PRÉMIUM SZINT
1.) Elkészítek (interjú formájában) 4 anyagot a cégéről. (havonta egyet)
A részletek ugyanazok, mint az Alapszintnél.
2.) Az együttműködésünk 4 hónapja alatt egy online mini-képzésben lesz része.
Kb. kéthetente konkrét példákon keresztül adok hasznos szempontokat, hogy még profibb legyen az ügyfélkezelése, a bizalomépítése, így hatékonyabb, eredményesebb legyen a működése.
3.) Ügyféltörődési workshop-tréning – 1 napos (intenzív és a cégére szabva) – az Ön irodájában, telephelyén.
Felmérem milyen a kapcsolata az ügyfeleivel – egy speciális módszerrel, még a workshop előtt. Milyen „érintési pontjai” vannak az ügyfeleivel az értékesítés előtt, alatt és után?
A nap felépítése:
Első fázis: megbeszéljük azokat a szempontokat, amelyek nélkülözhetetlenek a hatékony ügyfélkezeléshez. Az ügyfélkapcsolatoknál nagyon fontos, mit és hogyan kommunikálunk a vevőkkel. Beszélünk azokról a jellemzőkről, amelyektől a vevő tényleg azt érzi, hogy törődnek vele és érdemes neki kitartani Ön mellett.
Második fázis: A legfontosabb feladat az ügyféltörődési stratégia megalkotása, amely egy tervet és egy megvalósítási folyamatot tartalmaz.
3H modell: előhatás, hatás, utóhatás – azaz, milyen hatással vagyunk az ügyfélre az értékesítés előtt, alatt és után? Mit kell tennünk az egyes fázisokban, hogy a vevő minél elégedettebb legyen? Milyen élményeket adhatunk az ügyfeleinknek, amelyekből érzik a gondoskodást, a figyelmet?
Fontos, hogy minél több mérési pontot állítsunk fel, amelyekből releváns információkhoz jutunk.
Megvizsgáljuk, hogy az ügyfél- és partnerkapcsolatainkat milyen módon, milyen eszközökkel emelhetjük magasabb szintre?
Harmadik fázis: Megvizsgáljuk, milyen fejlesztésekre, eszközökre, együttműködésekre, partnerekre van szükség ahhoz, hogy elérje a céljait.
—
+ OPCIÓ: Utánkövetési lehetőség 60 nap múlva. “Számon kérem” a feladatokat, levonjuk a tanulságokat, megbeszéljük a tapasztalatokat és ha kell, módosítjuk a tervet.
A PRÉMIUM SZINT: 140.000 Ft+áfa
Mi haszna lesz Önnek abból, ha bekapcsolódik a programba?
Segítek felfedezni, mi az igazi érték az ügyfeleinek. A vevője, az ügyfele csak a valódi értékért hajlandó fizetni, de azért akár 10-25%-kal is többet.
Mivel a bizalom hozza a legtöbb pénzt, segítek abban, hogyan tud hitelessé válni hosszú távra az ügyfelei szemében. Így egyúttal növeli a nyereséget, a hatékonyságot és számottevően jobb hangulatúvá teszi a cég működését.
Segítek abban, hogy legyen egy jó ügyféltörődési stratégiája, vagyis, hogyan szerezze meg és tartsa meg örökre a legjobb ügyfeleit. Ez azért fontos, mert a vevői elsősorban (szakmai) figyelemre és törődésre vágynak.
Ha kérdése van szívesen állok rendelkezésére:
Vereb István
+36703892725
kapcsolat@laudetur.hu
Néhány olyan cég, akikkel már korábban együtt dolgoztam:
MEGRENDELŐ ŰRLAP